Outlook: Difference between revisions

From ICT science
Jump to navigation Jump to search
No edit summary
No edit summary
 
Line 4: Line 4:
* gebruik Non-Personal/gemachtigde mailboxen
* gebruik Non-Personal/gemachtigde mailboxen
* gebruik van mobiele versies
* gebruik van mobiele versies
* solis-mail in andere applicaties lezen
* solis-mail in andere applicaties lezen (IMAPS)


Voor problemen met Outlook of mail kunt u contact opnemen met ITS via {{topdesk|lan=nl|par=on}} of via 030 253 4500.
Voor problemen met Outlook of mail kunt u contact opnemen met ITS via {{topdesk|lan=nl|par=on}} of via 030 253 4500.
Line 12: Line 12:
* using Non-Personal/authorized Mailboxes
* using Non-Personal/authorized Mailboxes
* using van mobile versions
* using van mobile versions
* reading solis-mail in other applications
* reading solis-mail in other applications (IMAPS)


For problems with Outlook or mail, please contact ITS via {{topdesk|lan=en|par=on}} or via 030 253 4500.
For problems with Outlook or mail, please contact ITS via {{topdesk|lan=en|par=on}} or via 030 253 4500.

Latest revision as of 17:46, 12 February 2024

Voor informatie over de configuratie en het gebruik van Outlook kunt u terecht op de ITS handleidingensite (selecteer de categorie E-mail). Hier vindt u ook informatie over o.a.:

  • webmail
  • gebruik Non-Personal/gemachtigde mailboxen
  • gebruik van mobiele versies
  • solis-mail in andere applicaties lezen (IMAPS)

Voor problemen met Outlook of mail kunt u contact opnemen met ITS via de ITS-Selfservicedesk of via 030 253 4500.

For information on configuring and using Outlook, please visit the ITS manuals site (select the category E-mail). Here you will also find information on relevant subjects such as:

  • web mail
  • using Non-Personal/authorized Mailboxes
  • using van mobile versions
  • reading solis-mail in other applications (IMAPS)

For problems with Outlook or mail, please contact ITS via the ITS Selfservicedesk or via 030 253 4500.