Printeronderhoud: Difference between revisions
(Created page with "==Multifunctionals== Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het [http://meldformulier.fsc.uu.nl/ meldpunt van Facility Manage...") |
No edit summary |
||
(4 intermediate revisions by the same user not shown) | |||
Line 3: | Line 3: | ||
==Niet-centraal beheerde printers== | ==Niet-centraal beheerde printers== | ||
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers. | De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers. {{ictbeta|nl|nolink}} kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen. | ||
U kunt reparaties aanvragen via het | U kunt reparaties aanvragen via het {{inkoopportal|nl}}. | ||
Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs. | Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs. | ||
Line 12: | Line 12: | ||
[[Category:Index]] | [[Category:Index]] | ||
[[Category:Faciliteiten]] | [[Category:Faciliteiten]] | ||
[[Category:Kantoorautomatisering]] | |||
[[Category:Secretariaten]] | [[Category:Secretariaten]] | ||
[[Category:Persoonlijke ICT]] | [[Category:Persoonlijke ICT]] |
Latest revision as of 17:35, 1 February 2017
Multifunctionals
Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.
Niet-centraal beheerde printers
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.
U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.
De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.