Printeronderhoud: Difference between revisions

From ICT science
Jump to navigation Jump to search
(Created page with "==Multifunctionals== Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het [http://meldformulier.fsc.uu.nl/ meldpunt van Facility Manage...")
 
No edit summary
 
(4 intermediate revisions by the same user not shown)
Line 3: Line 3:


==Niet-centraal beheerde printers==
==Niet-centraal beheerde printers==
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers.  ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.  
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers.  {{ictbeta|nl|nolink}} kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.  


U kunt reparaties aanvragen via het [https://uvusapsrpci.ictus.uu.nl:8003/sap/bc/gui/sap/its/bbpstart SAP SRM inkoopportal].
U kunt reparaties aanvragen via het {{inkoopportal|nl}}.
Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.
Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.


Line 12: Line 12:
[[Category:Index]]
[[Category:Index]]
[[Category:Faciliteiten]]
[[Category:Faciliteiten]]
[[Category:Kantoorautomatisering]]
[[Category:Secretariaten]]
[[Category:Secretariaten]]
[[Category:Persoonlijke ICT]]
[[Category:Persoonlijke ICT]]

Latest revision as of 17:35, 1 February 2017

Multifunctionals

Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.

Niet-centraal beheerde printers

De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.

U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.

De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.