Printeronderhoud: Difference between revisions

From ICT science
Jump to navigation Jump to search
No edit summary
Line 12: Line 12:
[[Category:Index]]
[[Category:Index]]
[[Category:Faciliteiten]]
[[Category:Faciliteiten]]
[[Category:Kantoorautomatisering]]
[[Category:Secretariaten]]
[[Category:Secretariaten]]
[[Category:Persoonlijke ICT]]
[[Category:Persoonlijke ICT]]

Revision as of 16:31, 3 November 2011

Multifunctionals

Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.

Niet-centraal beheerde printers

De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.

U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.

De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.