Printeronderhoud: Difference between revisions
No edit summary |
|||
Line 12: | Line 12: | ||
[[Category:Index]] | [[Category:Index]] | ||
[[Category:Faciliteiten]] | [[Category:Faciliteiten]] | ||
[[Category:Kantoorautomatisering]] | |||
[[Category:Secretariaten]] | [[Category:Secretariaten]] | ||
[[Category:Persoonlijke ICT]] | [[Category:Persoonlijke ICT]] |
Revision as of 16:31, 3 November 2011
Multifunctionals
Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.
Niet-centraal beheerde printers
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.
U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.
De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.