Printeronderhoud: Difference between revisions
(Created page with "==Multifunctionals== Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het [http://meldformulier.fsc.uu.nl/ meldpunt van Facility Manage...") |
|||
Line 5: | Line 5: | ||
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen. | De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen. | ||
U kunt reparaties aanvragen via het | U kunt reparaties aanvragen via het {{inkoopportal|nl}}. | ||
Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs. | Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs. | ||
Revision as of 12:29, 3 November 2011
Multifunctionals
Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.
Niet-centraal beheerde printers
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.
U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.
De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.