Printeronderhoud: Difference between revisions

From ICT science
Jump to navigation Jump to search
No edit summary
mNo edit summary
Line 3: Line 3:


==Niet-centraal beheerde printers==
==Niet-centraal beheerde printers==
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers.  ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.  
De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf ''PMR Printservice'' voor reparatie en onderhoud aan printers.  {{ictbeta|nl|nolink}} kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.  


U kunt reparaties aanvragen via het {{inkoopportal|nl}}.
U kunt reparaties aanvragen via het {{inkoopportal|nl}}.

Revision as of 11:51, 2 May 2013

Multifunctionals

Voor storingen en onderhoud aan de Xerox Multifunctional printers kunt een melding doen via het meldpunt van Facility Management en Huisvesting.

Niet-centraal beheerde printers

De faculteit Bètawetenschappen heeft afspraken met het bedrijf PMR Printservice voor reparatie en onderhoud aan printers. ICT-Bèta kan hier maar een zeer beperkte rol in spelen.

U kunt reparaties aanvragen via het SAP SRM Inkoopportaal. Vermeld daarbij merk/type printer, locatie en geef een duidelijke klachtomschrijving. In het algemeen komt er binnen 72 uur een monteur langs.

De monteur laat een servicerapport achter na uitvoering van de werkzaamheden. U wordt vriendelijk verzocht dit servicerapport door te sturen naar de afdeling Inkoop, zodat zij er van op de hoogte zijn dat de monteur langs is geweest.